Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Zadania do pracy w domu angielski dla wszystkich grup

16 maja @ 05:30 - 29 lipca @ 17:00

5 czerwca

Gr I

Hello! How are you today?

Poznaliśmy ostatnio nazwy różnych słodkości. Poćwiczmy dziś te słowa.

W piosence ‘’Finger Family Cake” zobaczymy różne nazwy ciast np. chocolate cake – ciasto czekoladowe. Postarajcie się odgadnąć jakie jeszcze znane Wam smaki pojawiają się w piosence.

carrot cake

strawberry cake

banana cake

Posłuchajcie teraz ‘’Jelly song” – piosenki o galaretce na talerzu, która trzęsie się i drga. Może spróbujecie zaśpiewać i poruszać w takt jak galaretka– słowa są bardzo proste:

jelly  https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=galaretka – galaretka

‘’Jelly on a plate.
Jelly on a plate.
Wibble wobble, wibble wobble.
Jelly on a plate.”

https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/songs/culture/song1?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

Zagrajcie w quiz. Kliknijcie w obrazek. Jeśli nazwa zgadza się z obrazkiem wybierzcie kciuk do góry. Jeśli nie – kciuk na dół. Miłej zabawy!

https://view.genial.ly/5ed55575bbf8c40d7e864041/learning-experience-challenges-sweets-quiz1

I jeszcze jedna zabawa. Zobaczcie co kryje się na każdej z kartek i nazwijcie po angielsku.

https://wordwall.net/pl/resource/2719507

 

Bye bye! Have a nice weekend!

 

Gr III

How are you today?

Let’s sing!

 

Zagrajcie w quiz. Kliknijcie w obrazek. Jeśli nazwa zgadza się z obrazkiem wybierzcie kciuk do góry. Jeśli nie – kciuk na dół. Miłej zabawy!

https://view.genial.ly/5eb57f29aef4220d1e16d027/learning-experience-challenges-sweets-quiz

Znamy piosenkę  Finger Family – każdy paluszek to inny członek rodziny. Zobaczmy i posłuchajmy wersji z ciastami – tutaj każdy paluszek to również inne ciasto:

 

Jakie ciasta – torty rozpoznaliście?

chocolate cake

carrot cake

strawberry cake

banana cake

I like chocolate cake. And you?

Ja lubię tort czekoladowy. A Ty?

Nie zachęcam do rzucia słodkich gum ale posłuchajcie zabawnej, rytmicznej piosenki o gumie balonowej. Spróbujcie ją zaśpiewać oraz wykonujcie ruchy jak w piosence, udając że lepka guma  skleja nam ręce, włosy i łokcie!

bubble gum https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=bubble+gum – guma balonowa

‘’Sticky sticky sticky sticky bubble gum, bubble gum, bubble gum x4

Sticking our hands together

Sticking our hair together

Sticking our elbows together!”

 

Na zakończenie jeszcze jedna gra. Z pomocą Rodzica połącz zapisane słowo z obrazkiem. Powodzenia!

https://wordwall.net/pl/resource/2597468

I hope you will enjoy games and songs!

Have fun!

Gr IV

Hello everyone! I’m fine and you?

 

Na początek powtórzmy nazwy pojazdów w grze. Wybierzcie jakie słowo oznacza rysunek. Sprawdźcie rozwiązanie poniżej i przejdźcie do następnego pytania.

https://learningapps.org/watch?v=p3p50icat20

Odgadnijcie jaki to pojazd zanim cały ukaże się na ekranie.

 

Możecie jeszcze zagrać w ruletkę – zakręcić kołem i powiedzieć po angielsku jaki to pojazd.

https://wordwall.net/pl/resource/2627332

Poznaliśmy na ostatnich zajęciach nazwy kilku zawodów. Poćwiczmy je zatem. Spróbujcie połączyć dźwięk z odpowiednim obrazkiem, przedstawiającym dany zawód.

https://learningapps.org/watch?v=png4mp8u320

Jednym z poznanych zawodów był lekarz – doctor. Zobaczcie piosenkę o dzieciach, które chore udają się do lekarza by ten przeprowadził odpowiednie badania: mierzy temperaturę, puls, zagląda do gardła. Nasze zdrowie jest szczególnie ważne teraz. Dbajmy o siebie i … nie bójmy się lekarza!

Dzieci mówią:       I’m not scared!  https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=scared   Nie boję się!

 

Zobaczcie również piosenkę o dzielnych strażakach i ich pracy. Jakie zadania wykonują?

‘’Here comes the fire truck,
driving down the street.
Here comes the fire truck.
“Beep beep beep.”
Here comes the fire truck.
Look at it go.
Here comes the fire truck.
Wave hello.”

„Nadjeżdża wóz strażacki.

Jedzie ulicą.

Popatrz jak jedzie i pomachaj na powitanie.”

I ostatnia piosenka. Tym razem o pilocie. I’m a pilot. – Jestem pilotem. Możecie udawać samolot latając jak najszybciej!

Have fun! Goodbye!

____________________

Źródła:

SuperSimpleSongs

Diki Słownik

The Kiboomers

Oxford University Press

One 4Kids

Moonbug Kids

APPUSERIES

 …..…………………………………………………………

2 czerwca

Drodzy Rodzice!

   W zajęciach dla poszczególnych grup umieszczam filmiki, piosenki, przygotowane przeze mnie gry i interaktywne prezentacje, wspomagające naukę języka angielskiego. Można jednak wykorzystywać do utrwalania słownictwa bardziej tradycyjne zabawy. W załączniku zebrałam różne ich formy do wykorzystania w domu. Większość z nich można stosować wymiennie, niezależnie od materiału leksykalnego. Miłej zabawy! (załącznik zabawy)

 

Wszystkim Dzieciom z okazji wczorajszego Dnia Dziecka życzę wszystkiego co najlepszego, szczęścia i radości moc, ciepłego słoneczka na co dzień, kolorowych snów co noc! 😊
Happy Children’s Day!!!

Agnieszka Wzorek

Gr I i II

Hello Children! How are you?

 

Zagrajcie w grę, która przypomina nazwy jedzenia. Na ekranie zobaczycie obrazek i podpis. Dzięki podpowiedzi Rodzica powiedzcie czy to prawda czy fałsz.

https://wordwall.net/pl/resource/2604131

 

Dziś chciałam Wam przedstawić nowe słowa. Tym razem są to słodkie przekąski. Choć jedzenie dużej ilości słodyczy nie jest na pewno zdrowe, czasem jemy czekoladę czy lody.

chocolate https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=chocolate – czekolada

ice cream https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=ice+cream – lody

lollipop https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=lollipop – lizak

cake https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=cake – ciasto

Zobaczcie prezentację nowych słówek, oglądnijcie filmik o ulubionych smakach lodów oraz zagrajcie w grę.

https://view.genial.ly/5eccd938c0c4800d74b52161/presentation-dessert-1

Jaki jest Wasz ulubiony smak lodów?

Strawberry ice cream? Chocolate ice cream? A może lemon ice cream?

Zobaczcie teraz piosenkę o 5 skaczących lizakach.  Po kolei lizaki spadają i doktor zabrania skakania. Liczba lizaków zmniejsza się. Liczcie lizaki w trakcie piosenki oraz powiedzcie jakiego są koloru.

 

Możecie również zagrać w „lodową grę”. Wybieramy wafelek i umieszczamy tyle gałek i w takich smakach jak na obrazku. Liczcie i nazywajcie kolory po angielsku.

https://www.thelearningapps.com/icecream-game/

Dołączam także kolorowankę z lodami. Pokolorujcie w takich kolorach jakie najbardziej lubicie.

(załącznik ice cream1)

Have a nice day! Bye for now!

Gr III

Hi Kids!  I hope you’re ok!

 

Zagrajcie w grę, która przypomina nazwy jedzenia. Na ekranie zobaczycie obrazek i podpis. Dzięki podpowiedzi Rodzica powiedzcie czy to prawda czy fałsz.

https://wordwall.net/pl/resource/2604131

 

Obejrzyjcie nowe słówka w słowniczku:

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level1/picturedictionary/picturedictionary_06?cc=pl&selLanguage=pl

crisps https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=crisps – czipsy

Zagrajcie w grę – naciśnijcie głośnik i dopasujcie obrazki

https://elt.oup.com/student/exploretreetops/level1/games/games_06_1?cc=pl&selLanguage=pl

Przedstawię Wam nowe słowa. Tym razem są to słodkie rzeczy do jedzenia:

chocolate https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=chocolate – czekolada

ice cream https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=ice+cream – lody

a lollipop https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=lollipop – lizak

cake https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=cake – ciasto

sweets https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=sweets – cukierki

yoghurt https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=yoghurt – jogurt

Zobaczcie prezentację nowych słówek, oglądnijcie filmik o ulubionych smakach lodów oraz zagrajcie w grę.

https://view.genial.ly/5eb29ec2d87e2f0d79b83e99/presentation-desserts-2

Jaki jest Wasz ulubiony smak lodów?

Strawberry ice cream?

Chocolate ice cream?

A może lemon ice cream?

I like chocolate ice cream. And you?

Ja lubię lody czekoladowe. A Wy?

Możecie również zagrać w „lodową grę”. Wybieramy wafelek i umieszczamy tyle gałek i w takich smakach jak na obrazku. Liczcie i nazywajcie kolory po angielsku.

https://www.thelearningapps.com/icecream-game/

Dzieci idą do lodziarni kupić lody ale wybór jest ogromny i ciężko się zdecydować na smak oraz ilość gałek.

How many scoops for me?  Ile gałek dla mnie?

Two scoops for me. Dwie gałki dla mnie.

a scoop https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=scoop – gałka

Jeśli dacie radę policzcie w trakcie piosenki gałki do 10. Trzeba bardzo szybko mówić!

 

Dołączam także kolorowankę z lodami. Pokolorujcie w takich kolorach jakie najbardziej lubicie.

(załącznik ice cream2)

Goodbye! Have a nice time with English!

Gr IV

Hello! Hi everyone!

 

Zagrajcie w grę  – wybierzcie właściwy obrazek, odpowiadający wypowiadanemu słowu.

https://learningapps.org/watch?v=pocro1zcj20

Ułóżcie pojazdy z puzzli. Nad ekranem wybieramy pojazd do ułożenia i zaczynamy!

https://www.thelearningapps.com/vehicles-puzzles-game-for-kids/

Zagrajcie w dwie gry utrwalające słownictwo:

https://view.genial.ly/5ebe6c7632a04c0d96b6faf8/presentation-game

Dziś chciałaby zacząć nowy temat czyli nazwy zawodów. Oglądnijcie filmik a poznacie w nim między innymi,  jak po angielsku nazywa się nauczyciel, lekarz, dentysta czy pilot.

 

Oto nazwy kilku zawodów:

a teacher https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=teacher – nauczyciel

a doctor https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=doctor – lekarz

a pilot https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=pilot – pilot

a fireman  lub a firefighter https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=strazak – strażak

a postman https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=postman – listonosz

*Możemy pobawić się w odgadywanie jaki zawód wykonujemy. Naśladujemy na zmianę z dzieckiem czynności charakterystyczne dla danej profesji. Mówimy : ‘’I am a … „ (jestem …) a druga osoba kończy zdanie, odgadując zawód.

Zobaczcie prezentację zawodów. Aby otworzyć pudełko trzeba nacisnąć myszką na wierzch. By poznać następne słowo trzeba nacisnąć „next”.

https://view.genial.ly/5ebc333ae87b0e0d25609a16/social-action-jobs1

Wybierzcie obrazek do pokolorowania. (załącznik „ZAWODY zawody1  zawody2   zawody3    zawody4”)

Bye bye Children!

_____________________

Źródła:

SuperSimpleSongs

Diki Słownik

The Kiboomers

Fun Kids English

Kids ABC TV

Learning Apps

Oxford University Press

29 maja

Gr I i II

Good morning! How are you?

Przywitajmy się nową piosenką:

Zagrajmy w ruletkę. Zakręćcie kołem, nazwijcie po angielsku jedzenie na które wskaże strzałka i naciśnijcie „usuń” aby zmniejszyć ilość produktów na kole. Miłej zabawy!

https://wordwall.net/pl/resource/2622244

Musimy się troszkę poruszać. Do tego najlepsza będzie piosenka. Wykonujemy czynności jak w piosence i na słowo ‘’freeze” https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=freeze – zastygamy „zamarznięci”.

Oto czynności do wykonania:

dancing – tańczenie

hopping – podskakiwanie na jednej nodze

skipping – przeskakiwanie

twirling – kręcenie się

I jeszcze jedna gra. Zapamiętaj obrazki z jedzeniem. Gdy jeden zniknie, spróbuj odgadnąć po angielsku co to za słowo.

https://view.genial.ly/5ec4055df84d8c0d1ee5d647/presentation-dinner-game\

Pożegnamy się także nową piosenką:

Goodbye, goodbye.
It’s time to go.
Goodbye, goodbye.
I don’t want to go.
See you later, alligator.
Bye bye bye, butterfly.
Goodbye!

Gr III

Hello everyone! How are you today?

Nowa piosenka na powitanie, śpiewajcie oraz wykonujcie czynności:

Clap your hands – klaszcz w ręce

Stomp your feet – tup stopami

Touch your nose – dotknij swojego nosa

Na początek zacznijmy od przypomnienia nazw jedzenia w słowniczku. Pojawią się tam dwa nowe słowa – ice cream – lody oraz juice https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=juice  – sok.

O słodkościach będziemy mówić w przyszłym tygodniu ale możecie zapamiętać te słowa.

https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/dictionary/unit5?fbclid=IwAR3Ues3Y_4Rts0k-vAYV4IBSYv_0J4uy1a-NUG7lcHwCF1iD9sAy42HQ_1Y&cc=pl&selLanguage=pl

W następnym zadaniu trzeba nacisnąć głośnik i znaleźć jedzenie na obrazku.

https://elt.oup.com/student/goldsparks/level1/games/game-5-1?cc=pl&selLanguage=pl&mode=hub

A teraz gra na spostrzegawczość. Na ekranie zobaczycie zasłonięty obrazek jedzenia. Stopniowo będzie się odsłaniał a gdy uznacie, że wiecie co to może być naciśnijcie grzybka i z pomocą Rodzica wybierzcie właściwą odpowiedź.

https://wordwall.net/pl/resource/405746

Kolejna gra sprawdzi jak dobrą macie pamięć.

https://view.genial.ly/5ea4d5ce075c7c0dc01279b8/game-whats-missing

Dość siedzenia! Czas na ruch. Do tego najlepsza będzie piosenka. Wykonujemy czynności jak w piosence i na słowo ‘’freeze” https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=freeze – zastygamy „zamarznięci”.

Oto czynności do wykonania:

dancing – tańczenie

hopping – podskakiwanie na jednej nodze

skipping – przeskakiwanie

twirling – kręcenie się

Miłej zabawy!

Czas się pożegnać nową piosenką:

Goodbye, goodbye.
It’s time to go.
Goodbye, goodbye.
I don’t want to go.
See you later, alligator.
Bye bye bye, butterfly.
Goodbye!

Gr IV

Hello everyone! How are you?

Nowa piosenka na powitanie, śpiewajcie oraz wykonujcie czynności:

Clap your hands – klaszcz w ręce

Stomp your feet – tup stopami

Touch your nose – dotknij swojego nosa

Odgadnij jaki to pojazd zanim pokaże się w całości na ekranie.

(Nowe słowa w wideo to ferry- prom. Możemy w tym wypadku użyć słowa ship – statek, oraz truck czyli lorry – ciężarówka po amerykańsku a także bicycle, który można nazywać bike czyli rower)

Dziś chiałabym za Wami powtórzyć nazwy owadów. Zobaczmy i posłuchajmy piosenki. Wykonujcie ruchy takie jak na filmiku.

 

 

W przygotowanej dla Was prezentacji najpierw zobaczcie jakie owady wyczarujemy z kapelusza.

https://view.genial.ly/5ebc3973e87b0e0d25609b2d/social-action-bugs

A teraz zagadki dla spostrzegawczych! Przyglądnijcie się owadom na łące, posłuchajcie zadania i policzcie owady. Wynik na następnej stronie. Następnie posłuchajcie piosenki, zobaczcie jaki nowy owad się w niej pojawia i zagrajcie w grę!

https://view.genial.ly/5ebe7a3f8e243b0d5a32d105/presentation-meadow

A na zakończenie „zajęć na łące”- ‘’bees’ party” – przyjęcie u pszczół.

Oprócz nowego słowa a bumblebee – trzmiel , możecie usłyszeć jeszcze: a hornet – szerszeń , a wasp – osa.

Jeśli macie ochotę narysujcie Waszą łąkę. Jakie owady i kwiaty wybierzecie?

Teraz jeszcze przyda nam się  trochę ruchu. Wykonajmy czynności jak w piosence i na słowo ‘’freeze” https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=freeze – zastygnijmy „zamarznięci”.

Oto czynności do wykonania:

dancing – tańczenie

hopping – podskakiwanie na jednej nodze

skipping – przeskakiwanie

twirling – kręcenie się

Miłej zabawy!

Czas się pożegnać nową piosenką:

Goodbye, goodbye.
It’s time to go.
Goodbye, goodbye.
I don’t want to go.
See you later, alligator.
Bye bye bye, butterfly.
Goodbye!

_____________________

Źródła:

SuperSimpleSongs

Diki Słownik

The Kiboomers

Games4esl

Oxford University Press

Maple Leaf Learnin

Szczegóły

Start:
16 maja @ 05:30
Koniec:
29 lipca @ 17:00