Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Zadania do pracy w domu gr 4-latki

13 maja @ 08:00 - 27 sierpnia @ 17:00

Pragniemy pozostać w kontakcie z państwem i dziećmi w tym trudnym dla wszystkich okresie. Podajemy wam zatem nasz kontakt mailowy :

Nauczycielegrupa2@interia.pl

Możecie konsultować się z nami, jak również przesyłać zdjęcia dzieci ( ich aktywności plastycznej, ruchowej itp.)

Pozdrawiamy

pani Ania i pani Małgosia.

Agatka i Maja przesyłają pozdrowienia dla Pań i dzieci. 🙂

Pani Aniu buziaczki. Rysujemy ilość ziarenek.  Ziarenka zmieniły nam się w makaron. Bo tego u nas dostatek 🙂

                                              

Pani Małgosiu gramy dla pani.        Ostatecznie grzechotka zmieniła się w auto.    Bocian

Witamy Jagódkę i Marysie:)

 

           

 

Pozdrowionka od Franusia i rodzinki dla wszystkich 🙂

                                       

Jajo  bez skorupki. Eksperyment z octem.     Różności z masy solnej. 🙂

             

Po tygodniu podlewania 🙂                    Kurka z kurczątkami                               Rzeżuszka w jajeczku

Mały Przedsiębiorca Franio i jego własny banknot – 12 Franków 🙂  Franiu, Twój banknot jest jedyny w swoim rodzaju, gratulujemy! 

Banknot 20 zł

Dzień dobry,
Misia pozdrawia ukochane Panie:*****

Zabawa w kręgle i zapisywanie wyników

Wojtuś sam!! Ułożył 3 historyjki. To zadanie bardzo nam się podobało, ale oszukiwaliśmy trochę i wybieraliśmy obrazki, które nam się podobały. 🙂

  1. Dziewczynka miała koszyczek. Słońce grzało dziewczynkę i miała okulary. Dała jabłko do koszyka
  2. Dawno temu robaczek położył się na kwiatuszku. Był głodny i chciał zjeść jabłko. O mniam, mniam i poszedł na drzewo.
  3. Zbierała dziewczynka kwiatka i dała do wody. O dam jabłuszko do koszyka. O robaczku nie jedz mojego jabłka. O spocę się 🙂 . Mam okulary Pa, pa.

Wóz strażacki „Jupiter”.                                         Wóz strażacki „Wenus”   oczywiście Strażak Sam 🙂

Pozdrowienia dla pani Małgosi, pani Ani i pani Asi 🙂

4 urodziny Wojtka

 

Wojtuś
Z okazji urodzin życzymy  Ci spełnienia wszystkich marzeń. 😘🎂🍭
Pani Ania i Pani Małgosia
P.S
Twoje obrazki są super. Zbieraj je bo chętnie je pooglądamy.

W wolnych chwilach Wojtek układa puzzle i składa lego. Dziś złożyliśmy terenówkę, którą chcemy pokazać kolegom. 🙂

Dziewczynki, Wasza pizza wygląda bardzo apetycznie, aż ślinka cieknie! Smacznego 😉 

     

Wojtuś, zadanie wykonane bezbłędnie! Jesteś bardzo pilnym przedszkolakiem!

Pozdrowienia od Marysi

.…….………………………………………………………………………………………………………………………………………

Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 5 czerwiec

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

Zajęcia z języka angielskiego 5 czerwiec

…………………………………………………………………………………………………………………………..

WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ

Dzieci młodsze 3,4. 06. 2020

Dzieci przyjrzą się światu osób z niepełnosprawnościami. Zobaczą, z jakimi problemami muszą się oni mierzyć i jak sobie z nimi dają radę. Nauczą się również, jak im pomagać.

Porozmawiają o emocjach – ich nazywaniu, przeżywaniu i potrzebie niesienia pomocy osobom przeżywającym negatywne emocje. Nauczą się także drugiej zwrotki piosenki „Jesteśmy dziećmi” oraz wykonają pracę plastyczną „Nasze emocje”,

„Bajki bez barier” (bajka do przeczytania):

„Leo i Nela” (niepełnosprawność ruchowa) J. Chmielewska

Nauka piosenki „Jesteśmy dziećmi” (druga zwrotka)

Tekst piosenki:

  1. Czy jesteś z Afryki,
    Czy też z Ameryki,
    Nie jest ważne gdzie mieszkamy,
    Bo jesteśmy tacy sami.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.

  1. Czy mówisz po polsku,
    Czy też po japońsku,
    Wszyscy dobrze rozumiemy,
    Czego tak naprawdę chcemy.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!

Bajka do przeczytania „Przyjaciele tak nie robią”

https://nietylkobajki.pl/bajki/przygody-fafika-i-baczka/posluchaj-bajki-o-przyjazni/

Prace plastyczne (do wyboru)

Zabawa z emocjami (plastyka)

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.panikredka.pl%2F2017%2F08%2Fzabawa-z-emocjami.html&psig=AOvVaw0fgvPwRFTaZcL9N__Hv2wL&ust=1591348016719000&source=images&cd=vfe&ved=0CA0QjhxqFwoTCNDxk-Hn5-kCFQAAAAAdAAAAABAE

Emocje (propozycja pracy plastycznej)

https://pracaplastyczna.pl/images/rodzina-emocje/emocje-male.jpg

Praca plastyczna – rozdmuchiwanie kropli farby na kartce

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQxkgATXoV0bAB4ofqa6pGXVNW37eyCB4sCTj1NDGnWnl8EAF9L&usqp=CAU

Potrzebne będą:

Farby w różnych kolorach, rurka do napojów, flamastry, kroplomierz.

Kroplomierzem nakładamy krople farb w różnych kolorach na kartkę papieru.

Dziecko rozdmuchuje ,przy pomocy rurki , farbę w różnych kierunkach. Po wyschnięciu dorysowuje nóżki i ręce oraz usta, oczy obrazując różne emocje. Przykładowa praca – w linku powyżej.

Kolorowanki:

http://www.raisingourkids.com/coloring-pages/printable/kids/

WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ – DZIECI MŁODSZE – Wtorek 02.06.2020

https://przedszkouczek.pl/wp-content/uploads/2020/05/RozniAJednakTacySamiM.jpg

We wtorek przedszkolaki sprawdzą, co różni, a co łączy dzieci na całym świecie. Dowiedzą się, kim są Inuici, gdzie mieszkają Indianie . Poćwiczą posługiwanie się liczebnikami porządkowymi biorąc udział w zabawach dydaktycznych i wykonując kartę pracy: „Pióropusz”.

Wiersz:

http://www.p19.edu.gorzow.pl/print.php5?view=k&lng=1&k=70&t=952&short=1

…….………………………………………………………………………………………………………

Odarpi, syn Egigwy” 
H. Szayerowa

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi1-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi2-600×847.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi3-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi4-600×845.jpg

http://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi5.jpg

To Odarpi. Mały chłopiec Eskimosek.
Oczy czarne, jak paciorki, płaski nosek.

Żyje w kraju wiecznej zimy, wiecznych śniegów.

I ma samych Eskimosów za kolegów.

A, że w skórach chodzą wszyscy Eskimosi,

Więc Odarpi też niedźwiedzie futro nosi.

Mieszka w igloo, igloo śnieżnej chacie z bloków lodu.

Jeszcze dziadek sam zbudował je za młodu.

A do szkoły co w odległym jest okręgu

Wiozą chłopca na saneczkach psy w zaprzęgu.

I Odarpi widzi ciągle w czasie biegu,

Renifery mech skubiące, gdzieś z pod śniegu.

Gdy Odarpi leży nocą w swym śpiworze.

To mu do snu lodowate huczy morze.

A gdy mały Eskimosek mocno zaśnie,

Sen mu inne niż wam opowiada baśnie.

Linki do obrazków w tekście

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi1-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi2-600×847.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi3-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi4-600×845.jpg

http://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi5.jpg

Film:

Bolek i Lolek „Indiańskie trofeum”

Zabawy matematyczne:

http://www.zabawydladzieci.com.pl/zabawy-matematyczne-dla-4-latka-cz-ii/

Praca plastyczna „Pióropusz”

Obrazek z pióropuszem

https://www.mamawdomu.pl/wp-content/uploads/2015/01/DSC_5207-1024×681.jpg

Propozycje wykonania pracy:

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjF7-_x3eLpAhVrAxAIHbt9AcsQFjAQegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.mamawdomu.pl%2F2015%2F01%2Fjak-zrobic-indianski-pioropusz.html&usg=AOvVaw2XSdUkdutKUSIqGAQyktCj

…………………………………………………………………………………………………………………………..

Poniedziałek 01.06.2020

W poniedziałek przedszkolaki obchodząc Dzień Dziecka dowiedzą się, jakie mają prawa i obowiązki. Wysłuchają wiersz „O prawach dziecka” oraz nauczą się pierwszej zwrotki i refrenu piosenki „Jesteśmy dziećmi”.

Film edukacyjny „Prawa dziecka”

Wiersz „O prawach dziecka”

https://czasdzieci.pl/czytanki/id,479a5-marcin_brykczynski_o.html

Piosenka „Jesteśmy dziećmi”

Tekst piosenki:

  1. Czy jesteś z Afryki,
    Czy też z Ameryki,
    Nie jest ważne gdzie mieszkamy,
    Bo jesteśmy tacy sami.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.

  1. Czy mówisz po polsku,
    Czy też po japońsku,
    Wszyscy dobrze rozumiemy,
    Czego tak naprawdę chcemy.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
………

Zabawy z bańkami mydlanymihttps://tylkodlamam.pl/banki-mydlane-zabawy-logopedyczne-ruchowe/

Kolorowanki

https://dzidziusiowo.pl/dla-dzieci/kolorowanki/dzieci-swiata

WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ

DZIECI Starsze

Poniedziałek 01.06.2020

W poniedziałek przedszkolaki obchodząc Dzień Dziecka dowiedzą się, jakie mają prawa i obowiązki. Wysłuchają wiersz „Prawa i obowiązki” oraz wezmą udział w zabawie dydaktycznej obrazującej posiadanie praw i obowiązków. Nauczą się także pierwszej zwrotki i refrenu piosenki „Kolorowe dzieci”.

Wiersz „Prawa i obowiązki:

http://wierszykidladzieci.pl/kowalska/prawa-obowiazki.php

Film edukacyjny „Prawa dziecka”

Jakie mamy prawa? . Utrwalenie poznanych praw dziecka.

https://drive.google.com/file/d/0B1vPG2uXBGClZDRlQXlpeGJMUkE/view?usp=sharing Prawa dziecka w obrazkach

Uświadomienie dzieciom, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony dorosłych i nie są sami ze swoimi problemami.

Zabawa „Mały człowiek”.

Dzieci ilustrują ruchem treść wiersza:

Mały człowiek, duża sprawa. (dzieci przykucają, wstają  i zataczają rękami  koło)

Mały człowiek ma swe prawa. (dzieci rękami wskazują siebie)

Strzegąc praw tych należycie, (dzieci krzyżują ręce i przykładają do siebie)

układamy dziecku życie. (dzieci klaszczą, a następnie witają się przez podanie ręki).

Zabawy z bańkami mydlanymi

https://tylkodlamam.pl/banki-mydlane-zabawy-logopedyczne-ruchowe/

Kolorowanki „Prawa dziecka” (proszę wybrać jedną propozycję z poniższych)

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.superkid.pl%2Fuploads%2Fkolorowanki-dla-dzieci%2Fkolorowanki_prawa-dziecka%2F1%2Fkolorowanki-6-mini.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.superkid.pl%2Fkolorowanki-prawa-dziecka&tbnid=y8JOab1jUadobM&vet=10CAMQxiAoAGoXChMIsKLBtqjW6QIVAAAAAB0AAAAAEAc..i&docid=HtCDAZXTyVbAVM&w=255&h=179&itg=1&q=kolorowanki%20prawa%20dziecka%20do%20druku&client=firefox-b-d&ved=0CAMQxiAoAGoXChMIsKLBtqjW6QIVAAAAAB0AAAAAEAc

Nauka piosenki „Kolorowe dzieci”

I

Gdyby, gdyby moja mama
Pochodziła z wysp Bahama
To od stóp po czubek głowy
Byłabym czekoladowa

Mogłam przyjść na świat w Cejlonie
Na wycieczki jeździć słoniem
I w Australii mieć tatusia
I z tatusiem łapać strusie

Ref:

Nie patrz na to i (jo) w jakim kraju
Jaki kolor i (jo) dzieci mają
I jak piszą na tablicy
To naprawdę się nie liczy!

Przecież wszędzie i (jo) każda mama
Każdy tata i (jo) chce tak samo
Żeby dziś na całym świecie
Mogły żyć szczęśliwe dzieci

II

Mogłam małą być Japonką
Co ubiera się w kimonko
Lub w Pekinie z rodzicami
Ryż zajadać pałeczkami

Od kołyski żyć w Tunisie
Po arabsku mówić dzisiaj
Lub do szkoły biec w Mombasie
Tam gdzie palmy rosną w klasie

Ref:

Nie patrz na to i (jo) w jakim kraju
………..

III

Los to sprawił lub przypadek
Że Hindusem nie był dziadek
Tata nie był Indianinem
I nie w Peru mam rodzinę

Ref (3 x):

Nie patrz na to w jakim kraju
………….

Źródło: Musixmatch

Autorzy utworu: Majka Jeżowska

Zabawy z bańkami mydlanymi

https://tylkodlamam.pl/banki-mydlane-zabawy-logopedyczne-ruchowe/

…….………………………………………………………………………………………………………….

…….…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

„Mama i Tata”

-rozwija swoją wyobraźnię muzyczną;

porusza się przy muzyce i do muzyki,

dostrzega zmiany charakteru muzyki, np. dynamiki,

  1. Wypowiedzi na temat obrazka.

Rodzicu pokaż dziecku obrazek przedstawiający dwie dorosłe osoby (w domyśle: mamę i tatę).

Zapytaj: Jak myślisz – kto to może być?

Czy to może być mama i tata?

Dlaczego?

Następnie poproś, opisało wygląd przedstawionych osób

  1. Osłuchanie ze słowami i melodią piosenki Mama i tato

Mama i tata – piosenka

I

Wyruszamy z mamą

na wielką wyprawę,

Będzie czasu wiele

na wspólną zabawę.

Ref. Razem z rodzicami

chcę poznawać świat.

I nieważne wcale ,

że mam mało lat (2x)

II

Na wycieczkę tato

zabierze mnie dzisiaj.

Jedzie z nami mama

i siostra Marysia

Ref.

III

Czuje się bezpiecznie

razem z rodzicami,

Jeśli chcesz, zapraszam,

zostań razem z nami.

Ref.

− Gdzie wyruszają dzieci?

− Co chce robić dziecko?

− Jak ma na imię siostra ?

− Jak się czuje z rodzicami dziecko?

− Jaka była ta piosenka: skoczna i wesoła czy powolna i smutna?

  1. Nauka refrenu piosenki „ Mama i tato” fragmentami, metodą ze słuchu.

Dziecko powtarza za Rodzicem fragmenty tekstu refrenu. Potem nadal za Rodzicem śpiewa te fragmenty. Jeśli chce, może na koniec zaśpiewać refren samodzielnie.

Zabawa dydaktyczna (dla chętnych )

Rodziny roślin.

Obrazki roślin: małych, średnich i dużych (ok. 5 kompletów).Rodzic prezentuje po jednym przedstawicielu z każdej rodziny roślin. Zadaniem dziecka będzie dobranie do nich pozostałych członków danej rodziny. Kolejne dziecko określa, kto może być tatą (największy obrazek), mamą (średni) i dzieckiem (najmniejszy obrazek)

Praca z obrazkami Rodziny zwierząt.

Obrazki zwierząt oraz ich młodych: np. kotki, kota i kociąt itd.

Rodzic rozkłada na dywanie obrazki. Prosi dziecko, aby znalazło trójkę zwierząt z jednej rodziny i je nazwało.

…….………………………………………………………………………………………………………………………………….

„Rodzina jest najważniejsza”

1.Zabawa ruchowa „Przytul rodzica”

Zachęcam do wspólnych tańców z dzieckiem w rytm ulubionych piosenek. Zabawa polega na tym, aby co jakąś chwilę wcisnąć pauzę sygnalizującą przerwę na przytulanie… różnymi częściami ciała: nosami, plecami, stopami, brzuchami, uszami, itd.

„Rodzina”– zabawa paluszkowa.

Dziecko siedzi na dywanie, wyciąga dłoń zaciśniętą w pięść, rozpoczyna zabawę:

Ten duży – to nasz dziadziuś, (wyciąga kciuk)
a  przy nim  babunia, (dołącza palec wskazujący)
największy to tatuś, (dołącza palec środkowy)
a przy nim mamusia.
 (dołącza palec serdeczny)
A  to jest dziecinka mała ( dołącza mały palec)
 I rodzinka moja cała! (zamykamy rączkę dziecka w piąstkę).

„Do kogo pasuje?” – zabawa dydaktyczna

Do kogo pasuje -rodzina

Dzieci dobierają obrazki przedstawiające przedmioty pasujące do poszczególnych członków rodziny .  Przedmiotów może być znacznie więcej, niektóre  zaś będą pasować do kilku osób.

Nazwy przedmiotów dzieci mogą dzielić na sylaby.

Przykłady obrazków:

Do kogo pasuje

„Laurka dla mamy”

Kilka pomysłów na laurkę, prostych w wykonaniu i estetycznych znajdziecie pod linkiem

…….……………………………………………………………………………………………………………………………….

 Moja rodzina

– wypowiada się na określony temat;

– z uwagą słuchania opowiadania;

– odczuwa swoją przynależność do rodziny

1.” Hej chusteczko”- zabawa z piosenką.

Na początek trochę poruszajcie się.

Piosenkę do zabawy znajdziecie pod linkiem zamieszczonym poniżej.

Potrzebna będzie kolorowa chusteczka.

 

2.Rozwiązanie zagadki B. Szelągowskiej „Rodzina”.

 Drogi Rodzicu , przeczytaj zagadkę i poproś dziecko o podanie rozwiązania.

Razem mieszkamy: ja, mama, tata.

Mam młodszą siostrę, starszego brata…

Każdy pamięta o urodzinach,

bo taka właśnie jest ma… (rodzina)

 

3.Słuchanie opowiadania E. Stadmüller „Dzień rodziców”.

Zachęcam Państwa do przeczytania tekstu .Czytając opowiadanie, prezentujcie ilustracje do niego.

Odświętnie ubrani rodzice siedzieli cichutko na widowni, czekając na przedstawienie. Tymczasem za kulisami (czyli za szafą) trwały gorączkowe przygotowania do występu.

– Proszę pani – alarmował słoń – odpadła mi trąba!

– Przywiąże mi pani ogonek? – przymilała się małpka.

– Oko mi się odkleja! – denerwowała się żabka.

Gdy wszyscy wreszcie byli gotowi, odezwał się gong (czyli uderzenie w patelnię) i na scenę wyskoczyła mama kangurzyca (czyli Magda w brązowym dresie z doszytą na brzuchu wielką kieszenią).

– Mama kangurzyca każdego zachwyca – recytował Bartek, wskazując na Magdę.

– Ma na brzuchu kieszeń, w niej kangurka niesie – i Magda – hop – wyciągnęła z kieszeni małe, pluszowe kangurzątko.

Zaraz za kangurzycą na scenie pojawiły się dwa słonie – duży (Oskar) i mały (Ada).

– A mój tatuś ukochany z drzewa zrywa mi banany – chwaliła się Ada, wachlując się wielkimi szarymi uszami z tekturowych talerzyków.

– Jedz córeczko moja miła, żebyś szybko mi przytyła – mówił Oskar, dyskretnie przytrzymując trąbę z rury do odkurzacza.

Po słoniach występowały, małpki, żabki, kotki i niedźwiadki. Wszyscy czworonożni rodzice czule przemawiali do swych dzieci, a one chwaliły się swoimi rodzicami.

Na koniec Olek, wystrojony w białą koszulę i granatową muchę, wyrecytował: Czy dziecko jest tycie, czy też waży tonę,

czy ma długie uszy, czy krótki ogonek,

czy ma futro gładkie, w prążki czy też w łaty,

ma cieplutki kącik w sercu swego taty.

Czy fruwa, czy pływa, czy też pełzać musi,

to jest najpiękniejsze dla swojej mamusi.

Więc dzisiaj wszyściutkie na świecie dzieciaki

ślą swoim rodzicom słodziutkie buziaki.

W tym momencie wszyscy razem wyskakiwali na scenę,

żeby posłać całuska, ukłonić się, a następnie paść w objęcia widowni.

 Kolejnym punktem programu był słodki poczęstunek, po którym rozpoczął się konkurs tańca z rodzicami. Wygrała Dominika ze swym tatą, bo rzeczywiście byli najbardziej zgraną i zwariowaną parą. – Musimy poćwiczyć – przekonywał mamę Olek w drodze do domu. Za rok to my wygramy, a jak nie my, to na pewno Ada z tatą.

Można też skorzystać z filmików, do których linki podaję poniżej.

Po wysłuchaniu opowiadania , porozmawiajcie , proszę z dzieckiem

– Co się działo podczas spotkania rodziców w przedszkolu?

– Jakie postacie występowały w tym przedstawieniu?

– Jaką niespodziankę moglibyśmy przygotować na Święto Rodziny?

– Kto wchodzi w skład twojej rodziny?

– Co lubisz robić z mamą?

– Co lubisz robić z tatą?

  1. Praca graficzna

…….…………………………………………………………………………………………………………………………………

ZABAWY MUZYCZNE

Dziecko:

– śpiewa piosenki z dziecięcego repertuaru.

– eksperymentuje głosem i ruchem rąk rozwijając swoją wyobraźnię muzyczną.

1.”Przegoń wirusa”– osłuchanie z piosenką ze zbioru „Śpiewające Brzdące”.

  1. Zabawa z piosenką.

Proponuję, abyście Państwo zilustrowali ruchem treść piosenki. Rodzic może przyjąć na siebie rolę Wirusa, a dziecko –Dziecka, potem proszę zamienić się rolami.

I

(Wirus naśladuje pukanie do drzwi)

stuk puk
stuk puk
wirus jest u drzwi

puk, puk
prędko otwórz mi

(Dziecko kiwa paluszkiem)
nie, nie
nie otworze ci
ty wirusie jesteś bardzo zły
Ref.

(Dziecko naśladuje mycie rąk, a Wirus udaje przestrach i ucieka)
lecz tak czasami zdarzyć sie może
że przyjdzie wirus o pewnej porze
ty go nie widzisz
więc ręce myj
tym go przestraszysz
ucieknie w mig
II

(Wirus tupie nogami skradając się ,kiwa potwierdzająco głową)
tup tup tup
wirus skrada się

tak tak tak
wpuść do siebie mnie

(Dziecko kiwa paluszkiem)

nie, nie , nie chce chorym być
ty wirusie jesteś bardzo zły

Ref.
lecz tak czasami zdarzyć sie może
że przyjdzie wirus o pewnej porze
ty go nie widzisz
więc ręce myj
tym go przestraszysz
ucieknie w mig

Autor tekstu: Śpiewające Brzdące

Drogi Rodzicu, porozmawiaj z dzieckiem na temat „dlaczego powinniśmy chronić się przed wirusami”.

  1. Czyste rączki klaszczą” – zabawa rytmiczna.

Dziecko klaszcze zgodnie z treścią piosenki .

RĄCZKI KLASZCZĄ

Rączki klaszczą raz i dwa

do klaskania rączki mam.

W jedną nogę, drugą nogę

i nad głową i w podłogę. /bis

Hop, siup rączki się schowały

i grzecznie czekały

Do dziesięciu policzymy

znów się zabawimy.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

Piosenkę znajdziecie Państwo w zamieszczonym poniżej linku.

 

Szczegóły

Start:
13 maja @ 08:00
Koniec:
27 sierpnia @ 17:00