Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Zadania do zrobienia w domu gr 3-latki

12 maja @ 08:00 - 28 lipca @ 17:00

Drogie Maluszki

dawno nie widziałam waszych uśmiechniętych buzi. Przyznam się, że baaaardzo już się stęskniłam za wami. Proszę ,przesyłajcie mi zdjęcia jak się bawicie, realizujecie propozycje, które dla was przygotowałam, jak wam mija czas . Przesyłam wszystkim buziaczki.

nauczycielka.Isia@gmail.com

Pani Isia

…….……………………………………………………………………………………………………………………………………

Witam serdecznie moje Słoneczka

Kornelka z Mamusią wspaniale się bawiły ćwicząc metodą ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne.

Gratuuluje sprawności fizycznej Kornelce i jej Mamusi!!!

Witajcie moi kochani J))

Mamy nowe wieści od Emilki, Karolka i Tymcia, Gucia i Kornelki.

Wszyscy, mimo, że się nie odzywali, pilnie pracowali.

Zawitał do nas ponownie Gucio.

Dzień dobry Guciu !

Widzę, że bardzo się ucieszyłeś gdy twoje kwiatuszki się rozwinęły. Dziękuję za dżentelmeńskie pozdrowienia również pozdrawiam Cię serdecznie pani Isia

Tymcio i Karolek przebywali na wsi, ale nie zapomnieli o zadaniach malucha.
Popatrzcie :
Tutaj chłopcy oglądają ekologiczną bajkę .

Prezentują wykonane samodzielnie zwierzątka : Tymcio –baranka, Karolek – kurczaka. Brawo chłopcy, super prace!

Karolek i Tymcio korzystali z możliwości pobytu na świeżym powietrzu , bawili się w ogrodzie i pomagali Rodzicom w utrzymaniu porządku koło domu.
Na zdjęciach : zabawy w ogrodzie, Karolek jako bramkarz, Tymcio sprząta.

Tak pisze, o zajęciach i zabawach Emilki, jej Mamusia:

Emilce ostatnio chyba najbardziej spodobało się przenoszenie rybek do wody. Robiliśmy też wycinanki, zajączka ozdobionego kuleczkami z bibuły i pisankowe kurczaczki, czytaliśmy o dinozaurach i Emilka je kolorowała, a przed świętami piekliśmy ciasteczka i przygotowywaliśmy tradycyjny koszyczek wielkanocny. Emilka nauczyła się również piosenki o pisankach, a prawie codziennie wracamy do zabawy „Noga goni nogę, biegają koniki”. Staramy się, by czas upływał nam miło i twórczo.

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Jak miło zobaczyć ponownie Martynkę!

I jaka piękna praca. Napracowałaś się kochanie przy tym baranku ale efekt jest wspaniały.

https://photos.app.goo.gl/NVjSCZeYzkhvyuVh9

Martynka nadal wytrwale pracuje. Popatrzcie jaki idealny kwadrat narysowała w mące.

   

Razem z bratem Patrykiem uczy się segregować śmieci bawiąc się przy tym świetnie.

Gdybyście Państwo byli zainteresowani planszówką w którą grają dzieci, podaję więcej informacji.

Gra nazywa się „Dzieci kontra śmieci”.

Opis jej znajdziecie tutaj:

file:///C:/Users/madzi/Desktop/zdalne%20nauczanie%20obrazek/zdjecia%20dzieci/zdjecia%20moja%20gr/Nowy%20folder/Nowy%20folder/Dzieci%20kontra%20śmieci%20%20%20Maluszkowe%20inspiracje.html

Kornelka cały czas pięknie pracuje. Zasługuje na odznakę Wzorowego przedszkolaka.

Kornelko, podziwiam twoją wytrwałość i zaangażowanie. Tak trzymaj!!!

Jak się czujecie? Jak Wam mija czas? Chciałabym zobaczyć Wasze słodkie buziaki.

Dzisiaj znowu odwiedzimy Kornelkę. Cały czas systematycznie bawi się i pracuje według moich propozycji. Może Wy też? Przesyłajcie zdjęcia, żebym się o tym przekonała. A tymczasem popatrzmy na Kornelkę!

Tak się bawiła z parasolem

      

A tutaj szuka pisanek, segreguje i liczy je. Sprawnie przenosi „jajeczko” na łyżce.

Zobaczcie, jakie cudeńka powstają z pracy jej rączek. Brawo Kornelko!!!

Dziękuję ci Kornelko za zaangażowanie i wytrwałość. Tak Trzymaj! Przesyłam buziak i:-* Pani Isia

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Witam Was moje Słoneczka. 

Dzisiaj zaglądam do waszych domków, żeby zobaczyć co też tam się u Was dzieje ?
Odwiedzę dziś Kubusia i Emilkę.
Kubuś chyba poważnie myśli o zawodzie mechanika samochodowego!!! Popatrzcie sami:

 Oooo, a to co?  Może jednak chce zostać muzykiem….

                     

….. albo kucharzem?

Bardzo rozległe zainteresowania!!!! Pozdrawiam Ciebie i całą twoją Rodzinkę.
A teraz zaglądamy do Emilki. Witaj Emilko J
Emilka , najwyraźniej ma zacięcie artystyczne. Może zostanie plastykiem? Spójrzcie tylko :
Piękne tulipany, które są żywe trudno odróżnić! Królewski zamek, wielobarwna tęcza.

   

A może projektantką mody? Hmmmm….

 

Lubi też eksperymentować : kolorami i w kuchni 😉

   

To już koniec dzisiejszych odwiedzin. Pozdrowienia wędrują do Emilki i jej Rodzinki.
Przesyłam całusy   :-*
Pani Isia

…….……………………………………………………………………………………………………………………………………………

Dzisiaj w moim domu cały dzień świeciło cieplutkie słoneczko, mimo że za oknem bywało różnie, nawet w pewnym momencie padał śnieg!!!

Działo się to za Waszą sprawą. Tak, wasze uśmiechające się do mnie z przysłanych zdjęć buzie to sprawiły.

Gucio, Kornelko, Martynko dziękuję Wam za to.

Kornelko, prześlicznie wyglądasz jako chmurka (a właściwie obłoczek) w zabawie „Słońce świeci, pada deszcz”

Widzę , pilnie pracujecie:

Kornelka układa krokusy według wzrastającej i malejącej liczby elementów.

Brawo!!! Prawidłowo wykonane zadanie!!!

Szczególna pochwała za kreatywność należy się rodzicom.

 

Martynko, Gucio, Kornelko! Wasze tulipany są jak żywe.

Świetnie, że współpracujecie z rodzeństwem. Martynka z Patrykiem ozdabiają wspólnie maski.

A Łucja z Miłoszem przygotowują pyszną kolację (aż mi ślinka leci, mniam)

PS Tak cichutko, na uszko Martynko, co chciałaś mi powiedzieć na tym zdjęciu?

Jeszcze raz(dwa, trzy… tysiąc razy) muszę przyjrzeć się tym Waszym zdjęciom.

Pa, pa. Pani Isia

…….………………………………………………………………………………………………………………………

Ciekawi może jesteście co nowego u Kornelki, Martynki i Kubusia? Bo ja bardzo!!!

Kornelka z zapałem i skupieniem wykonuje pracę plastyczną i ćwiczenie graficzne. Super efekty!!!

Bawi się kolorowymi piórkami,

W sposób pomysłowy i bezpieczny korzysta ze świeżego powietrza,

Kornelka Posiała już rzeżuchę, a Wy ???

Kubuś opiekuje się swoim małym przyjacielem. Wysprzątał mu klatkę i dba aby zwierzątko nie było głodne.

Pilnie wpatruje się w ekran laptopa, szuka różnic między obrazkami. Znalazł!!! Brawo!!!

Martynka bardzo dokładnie pokolorowała bociana, teraz maluje mu trawkę.

Gdzież się ukrył ten ptaszek? 😉 Ale go znalazłaś!

Dzisiaj odwiedzimy w ich domach kolejne dzieci…

Wpadamy z wizytą do Karolka i Tymcia. Chłopcy ze skupieniem wykonują zadania graficzne i plastyczne .

Popatrzcie sami:

I bawią się ze swoim starszym bratem, Filipkiem.

Teraz odwiedzamy Jagódkę. Witaj kochanie. Popatrzcie jak ona pracuje, bawi się i pomaga w kuchni. Piękne Tulipany!!!

Odwiedźmy teraz Tobiaszka.

Witaj kochanie. Widzimy, że Tobiaszek lubi bawić się samochodzikami, odżywia się zdrowo i zrobił wspaniały prezent dla swoich Dziadków. Zapraszamy Cię Tobiaszku do realizacji naszych wspólnych zadań i wspólnej zabawy.

………………………………………………………………………………………………………………………………………

Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 5 czerwiec

Zajęcia z języka angielskiego 5 czerwiec

…….………………………………………………………………………………………………………………………………………………

WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ

Dzieci młodsze 3,4. 06. 2020

Dzieci przyjrzą się światu osób z niepełnosprawnościami. Zobaczą, z jakimi problemami muszą się oni mierzyć i jak sobie z nimi dają radę. Nauczą się również, jak im pomagać.

Porozmawiają o emocjach – ich nazywaniu, przeżywaniu i potrzebie niesienia pomocy osobom przeżywającym negatywne emocje. Nauczą się także drugiej zwrotki piosenki „Jesteśmy dziećmi” oraz wykonają pracę plastyczną „Nasze emocje”,

„Bajki bez barier” (bajka do przeczytania):

„Leo i Nela” (niepełnosprawność ruchowa) J. Chmielewska

Nauka piosenki „Jesteśmy dziećmi” (druga zwrotka)

Tekst piosenki:

  1. Czy jesteś z Afryki,
    Czy też z Ameryki,
    Nie jest ważne gdzie mieszkamy,
    Bo jesteśmy tacy sami.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.

  1. Czy mówisz po polsku,
    Czy też po japońsku,
    Wszyscy dobrze rozumiemy,
    Czego tak naprawdę chcemy.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
………

Bajka do przeczytania „Przyjaciele tak nie robią”

https://nietylkobajki.pl/bajki/przygody-fafika-i-baczka/posluchaj-bajki-o-przyjazni/

Prace plastyczne (do wyboru)

Zabawa z emocjami (plastyka)

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.panikredka.pl%2F2017%2F08%2Fzabawa-z-emocjami.html&psig=AOvVaw0fgvPwRFTaZcL9N__Hv2wL&ust=1591348016719000&source=images&cd=vfe&ved=0CA0QjhxqFwoTCNDxk-Hn5-kCFQAAAAAdAAAAABAE

Emocje (propozycja pracy plastycznej)

https://pracaplastyczna.pl/images/rodzina-emocje/emocje-male.jpg

Praca plastyczna – rozdmuchiwanie kropli farby na kartce

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQxkgATXoV0bAB4ofqa6pGXVNW37eyCB4sCTj1NDGnWnl8EAF9L&usqp=CAU

Potrzebne będą:

Farby w różnych kolorach, rurka do napojów, flamastry, kroplomierz.

Kroplomierzem nakładamy krople farb w różnych kolorach na kartkę papieru.

Dziecko rozdmuchuje ,przy pomocy rurki , farbę w różnych kierunkach. Po wyschnięciu dorysowuje nóżki i ręce oraz usta, oczy obrazując różne emocje. Przykładowa praca – w linku powyżej.

Kolorowanki:

http://www.raisingourkids.com/coloring-pages/printable/kids/

……….…………………………………………………………………………………………………………………

WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ – DZIECI MŁODSZE – Wtorek 02.06.2020

https://przedszkouczek.pl/wp-content/uploads/2020/05/RozniAJednakTacySamiM.jpg

We wtorek przedszkolaki sprawdzą, co różni, a co łączy dzieci na całym świecie. Dowiedzą się, kim są Inuici, gdzie mieszkają Indianie . Poćwiczą posługiwanie się liczebnikami porządkowymi biorąc udział w zabawach dydaktycznych i wykonując kartę pracy: „Pióropusz”.

Wiersz:

http://www.p19.edu.gorzow.pl/print.php5?view=k&lng=1&k=70&t=952&short=1

Odarpi, syn Egigwy” 
H. Szayerowa

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi1-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi2-600×847.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi3-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi4-600×845.jpg

http://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi5.jpg

To Odarpi. Mały chłopiec Eskimosek.
Oczy czarne, jak paciorki, płaski nosek.

Żyje w kraju wiecznej zimy, wiecznych śniegów.

I ma samych Eskimosów za kolegów.

A, że w skórach chodzą wszyscy Eskimosi,

Więc Odarpi też niedźwiedzie futro nosi.

Mieszka w igloo, igloo śnieżnej chacie z bloków lodu.

Jeszcze dziadek sam zbudował je za młodu.

A do szkoły co w odległym jest okręgu

Wiozą chłopca na saneczkach psy w zaprzęgu.

I Odarpi widzi ciągle w czasie biegu,

Renifery mech skubiące, gdzieś z pod śniegu.

Gdy Odarpi leży nocą w swym śpiworze.

To mu do snu lodowate huczy morze.

A gdy mały Eskimosek mocno zaśnie,

Sen mu inne niż wam opowiada baśnie.

Linki do obrazków w tekście

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi1-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi2-600×847.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi3-600×851.jpg

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi4-600×845.jpg

http://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2016/12/odrpi5.jpg

Film:

Bolek i Lolek „Indiańskie trofeum”

Zabawy matematyczne:

http://www.zabawydladzieci.com.pl/zabawy-matematyczne-dla-4-latka-cz-ii/

Praca plastyczna „Pióropusz”

Obrazek z pióropuszem

https://www.mamawdomu.pl/wp-content/uploads/2015/01/DSC_5207-1024×681.jpg

Propozycje wykonania pracy:

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjF7-_x3eLpAhVrAxAIHbt9AcsQFjAQegQIAxAB&url=https%3A%2F%2Fwww.mamawdomu.pl%2F2015%2F01%2Fjak-zrobic-indianski-pioropusz.html&usg=AOvVaw2XSdUkdutKUSIqGAQyktCj

…….……………………………………………………………………………………………………………………..

Poniedziałek 01.06.2020

W poniedziałek przedszkolaki obchodząc Dzień Dziecka dowiedzą się, jakie mają prawa i obowiązki. Wysłuchają wiersz „O prawach dziecka” oraz nauczą się pierwszej zwrotki i refrenu piosenki „Jesteśmy dziećmi”.

Film edukacyjny „Prawa dziecka”

Wiersz „O prawach dziecka”

https://czasdzieci.pl/czytanki/id,479a5-marcin_brykczynski_o.html

Piosenka „Jesteśmy dziećmi”

Tekst piosenki:

  1. Czy jesteś z Afryki,
    Czy też z Ameryki,
    Nie jest ważne gdzie mieszkamy,
    Bo jesteśmy tacy sami.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
Jesteśmy dziećmi! Chcemy radości!
Chcemy by często tulono nas
I żeby miło płynął nam czas.

  1. Czy mówisz po polsku,
    Czy też po japońsku,
    Wszyscy dobrze rozumiemy,
    Czego tak naprawdę chcemy.

Ref: Jesteśmy dziećmi! Chcemy miłości!
………

Zabawy z bańkami mydlanymihttps://tylkodlamam.pl/banki-mydlane-zabawy-logopedyczne-ruchowe/

Kolorowanki

https://dzidziusiowo.pl/dla-dzieci/kolorowanki/dzieci-swiata

WSZYSTKIE DZIECI NASZE SĄ

DZIECI Starsze

Poniedziałek 01.06.2020

W poniedziałek przedszkolaki obchodząc Dzień Dziecka dowiedzą się, jakie mają prawa i obowiązki. Wysłuchają wiersz „Prawa i obowiązki” oraz wezmą udział w zabawie dydaktycznej obrazującej posiadanie praw i obowiązków. Nauczą się także pierwszej zwrotki i refrenu piosenki „Kolorowe dzieci”.

Wiersz „Prawa i obowiązki:

http://wierszykidladzieci.pl/kowalska/prawa-obowiazki.php

Film edukacyjny „Prawa dziecka”

Jakie mamy prawa? . Utrwalenie poznanych praw dziecka.

https://drive.google.com/file/d/0B1vPG2uXBGClZDRlQXlpeGJMUkE/view?usp=sharing Prawa dziecka w obrazkach

Uświadomienie dzieciom, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony dorosłych i nie są sami ze swoimi problemami.

Zabawa „Mały człowiek”.

Dzieci ilustrują ruchem treść wiersza:

Mały człowiek, duża sprawa. (dzieci przykucają, wstają  i zataczają rękami  koło)

Mały człowiek ma swe prawa. (dzieci rękami wskazują siebie)

Strzegąc praw tych należycie, (dzieci krzyżują ręce i przykładają do siebie)

układamy dziecku życie. (dzieci klaszczą, a następnie witają się przez podanie ręki).

Zabawy z bańkami mydlanymi

https://tylkodlamam.pl/banki-mydlane-zabawy-logopedyczne-ruchowe/

Kolorowanki „Prawa dziecka” (proszę wybrać jedną propozycję z poniższych)

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.superkid.pl%2Fuploads%2Fkolorowanki-dla-dzieci%2Fkolorowanki_prawa-dziecka%2F1%2Fkolorowanki-6-mini.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.superkid.pl%2Fkolorowanki-prawa-dziecka&tbnid=y8JOab1jUadobM&vet=10CAMQxiAoAGoXChMIsKLBtqjW6QIVAAAAAB0AAAAAEAc..i&docid=HtCDAZXTyVbAVM&w=255&h=179&itg=1&q=kolorowanki%20prawa%20dziecka%20do%20druku&client=firefox-b-d&ved=0CAMQxiAoAGoXChMIsKLBtqjW6QIVAAAAAB0AAAAAEAc

Nauka piosenki „Kolorowe dzieci”

I

Gdyby, gdyby moja mama
Pochodziła z wysp Bahama
To od stóp po czubek głowy
Byłabym czekoladowa

Mogłam przyjść na świat w Cejlonie
Na wycieczki jeździć słoniem
I w Australii mieć tatusia
I z tatusiem łapać strusie

Ref:

Nie patrz na to i (jo) w jakim kraju
Jaki kolor i (jo) dzieci mają
I jak piszą na tablicy
To naprawdę się nie liczy!

Przecież wszędzie i (jo) każda mama
Każdy tata i (jo) chce tak samo
Żeby dziś na całym świecie
Mogły żyć szczęśliwe dzieci

II

Mogłam małą być Japonką
Co ubiera się w kimonko
Lub w Pekinie z rodzicami
Ryż zajadać pałeczkami

Od kołyski żyć w Tunisie
Po arabsku mówić dzisiaj
Lub do szkoły biec w Mombasie
Tam gdzie palmy rosną w klasie

Ref:

Nie patrz na to i (jo) w jakim kraju
………..

III

Los to sprawił lub przypadek
Że Hindusem nie był dziadek
Tata nie był Indianinem
I nie w Peru mam rodzinę

Ref (3 x):

Nie patrz na to w jakim kraju
…………..

Źródło: Musixmatch

Autorzy utworu: Majka Jeżowska

Zabawy z bańkami mydlanymi

https://tylkodlamam.pl/banki-mydlane-zabawy-logopedyczne-ruchowe/

…….………………………………………………………………………………….

…….……………………………………………………………………………………………………………………………………………

GIMNASTYKA MAŁEGO SMYKA

zabawy ruchowe

– rozwijanie sprawności fizycznej

1 CZEKOLADA (muz: J.E. Irving, E.B.Hammond, sł: K. Łaska, śpiew: K. Łaska / Ł. Talik),

„Wygibasy naszej klasy”

Na początek ruch przy piosence, którą znają i lubią wszystkie dzieci.

  1. „Ćwiczymy razem”

Ręce do góry, nogi prościutkie,                   – podnoszą ręce do góry,
tak ćwiczą dzieci: grzeczne, zdrowiutkie.
Ręce na ramiona                                           – opuszczają ręce na ramiona
potem w dół opuszczamy
i kilka razy tak powtarzamy.                        – i powtarzają za Rodzicem tekst,
Raz, dwa, trzy – ćwicz i ty!
Teraz się każdy robi malutki.                        – wykonują przysiad,
To, proszę państwa, są krasnoludki.          – tworzą z dłoni nad głową czapeczki,
Szybko wstajemy, ręce do góry          – podnoszą się, machają rękami nad głową
o tak – po niebie przechodzą chmury.           – w prawą i lewą stronę,
Raz, dwa, trzy – ćwicz i ty!
A teraz rozkrok, skłon pogłębiamy, – wykonują skłony, dotykają rękami podłogi,
sprawnie na boki się rozglądamy. – wykonują skręty głowy w prawą i lewą stronę,
Kręci się nasza głowa dokoła, – kręcą głową w jedną i drugą stronę,
broda do przodu wysuwa wesoła. – wysuwają brodę i żuchwę do przodu,
Raz, dwa, trzy – ćwicz i ty!
Ramię do ucha wznosi się żwawo, – dotykają prawym ramieniem do prawego ucha,
potem lewym do lewego,
łokieć kolano też wita z wprawą. – prawym łokciem dotykają lewego kolana i odwrotnie,
Zrobić przysiad to prosta sprawa, – wykonują przysiad, podskoczyć w górę to też zabawa – podskakują w górę.
Raz, dwa, trzy – ćwicz i ty!

A to króciutka wersja tej zabawy, przy piosence J

…….……………………………………………………………………………………………………………………………

„Rodzina jest najważniejsza”

1.Zabawa ruchowa „Przytul rodzica”

Zachęcam do wspólnych tańców z dzieckiem w rytm ulubionych piosenek. Zabawa polega na tym, aby co jakąś chwilę wcisnąć pauzę sygnalizującą przerwę na przytulanie… różnymi częściami ciała: nosami, plecami, stopami, brzuchami, uszami, itd.

„Rodzina”– zabawa paluszkowa.

Dziecko siedzi na dywanie, wyciąga dłoń zaciśniętą w pięść, rozpoczyna zabawę:

Ten duży – to nasz dziadziuś, (wyciąga kciuk)
a  przy nim  babunia, (dołącza palec wskazujący)
największy to tatuś, (dołącza palec środkowy)
a przy nim mamusia.
 (dołącza palec serdeczny)
A  to jest dziecinka mała ( dołącza mały palec)
 I rodzinka moja cała! (zamykamy rączkę dziecka w piąstkę).

„Do kogo pasuje?” – zabawa dydaktyczna

Do kogo pasuje -rodzina

Dzieci dobierają obrazki przedstawiające przedmioty pasujące do poszczególnych członków rodziny .  Przedmiotów może być znacznie więcej, niektóre  zaś będą pasować do kilku osób.

Nazwy przedmiotów dzieci mogą dzielić na sylaby.

Przykłady obrazków:

Do kogo pasuje

„Laurka dla mamy”

Kilka pomysłów na laurkę, prostych w wykonaniu i estetycznych znajdziecie pod linkiem

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

TEMAT DNIA: DZIEŃ MAMY

ZABAWY SŁOWNIKOWE

– rozwijanie umiejętności uważnego słuchania oraz skupiania uwagi
– ćwiczenia w zapamiętywaniu poprzez uważne słuchanie

– kształtowanie uczucia przywiązania do swojej rodziny.

1.” Hej chusteczko”- zabawa z piosenką.

Na początek trochę poruszajcie się.

Piosenkę do zabawy znajdziecie pod linkiem zamieszczonym poniżej.

Potrzebna będzie kolorowa chusteczka.

  1. Słuchanie wiersza W. Ścisłowskiego „Bukiecik dla mamy”

Drogi Rodzicu , przeczytaj proszę swojemu dziecku wiersz, a potem porozmawiaj z nim o treści wiersza.

Dziś dla ciebie mamo
Świeci słońce złote
Dla ciebie na oknie
Usiadł barwny motyl

Dziś dla ciebie mamo
Płyną białe chmurki
A wiatr je układa
W świąteczne laurki

Dziś dla ciebie mamo
Śpiewa ptak na klonie
I dla ciebie kwiaty
Pachną też w wazonie

Dzisiaj droga mamo
Masz twarz uśmiechniętą –
Niechaj przez rok cały
Trwa to twoje święto.

  1. Wspólnie oglądnijcie filmik IMIENINY MAMY (1978) – SERIA: PRZYGODY BOLKA I LOLKA

 

Szczegóły

Start:
12 maja @ 08:00
Koniec:
28 lipca @ 17:00